SAY HI ONLY TOO[img]http://www.uhhooh.com/big5/images/smilies/regular_smile.gif[/img]
換左日記牙...所以冇覆你
- 喜歡
小心d身體啦!!!!!
[size=4][color=#47ff00]多謝關心><”THX[/color][/size]
[color=#000099]say hi only[/color]
[color=#0023ff]HIHI~你係邊個?-0-!!THX你留言[/color]
[b][color=#ff008e][size=6]魚,,,,,冇人留言-0-[/size][/color][/b]
聽講你隻貓貓.....唔見左隻手指....甲喎! 我諗你仲擔心過貓貓呀! 擔心完未呀?
[color=#7f0000][size=3]咪嚇我=0=,,,吾見左隻手指,,,,,,,,甲,,,,,哈哈,,好鬼驚牙,,我非常擔心喇,,,未-0-[/size][/color]
唉...禁錯製 樣衰 (仲叫自己做靚lulu,真係要改名叫Joe Yeung)
[color=#007fff][size=2]你靚,,,,,,,[/size][/color]
[color=#0a0000][color=#140000]你好嗎? 我好少幫人留言~ 你個blog的wallpaper好白呀, 我驚我睇唔到d字,所以用黑色! [glow=#000000,3]見你咁少留言~~幫下你沖破100啦![/color][/color]
[size=3][color=#d600ff]你好牙,,,你真係好好人牙><~ 係咩?好白咩,,,哈哈,,,咁先有藝術感牙麻,, 吾怕喇,,好,,個留言板,,,前幾日先開架,,,^^ 好牙好想快到10[/color][/size]
唔知打咩好既關係........[img]http://www.uhhooh.com/big5/images/smilies/48_48.gif[/img](停咗10份鍾) 係咁啦..88
[color=#00ffff][size=3][b]下,,,,,,,吾知打咩牙,,,算喇-0-[/b][/size][/color]
© Copyright 2003-2011 Powered by uhhooh.com | 討論區 | 服務條款 | 私隱政策 | Top