Weiwei~ long time on see!when will u be free? i wanna give u the gift^^ leave me message or phone me at night~
:-S 我而家先見到個留言.sor sor!!! yes!long time no see!!! thx!!! ^^
- 喜歡
原來你都like軍曹~ ke ke^^
YAYAYA^^ 好攪笑牙!!!
TO韻, 我寫好信了. 明天就寄!!! 希望唔會寄錯左, 你收唔到^^
終於睇到你的日記 ,更加掛住你呀, 我諗你過幾日就會收到我封信喇 仲有呀, 你D 背景音樂好好聽呀,有D仲好感動
韻, 我都好掛住你牙.唔知你點呢!? 我收到你的信就講聲你知啦~ 謝謝你啊!咁你多o的上黎聽啦~ 我等緊你返黎去大食好多餐. wkakaakaka....
[color=#000fff]hihi yanki... 我都o黎留下言先.... 近排點呀...??[/color]
喂~好日都唔見你黎wor... 你點牙,我都係咁啦, 無咩野特別. 我想你都好多野做...^^ 謝謝光臨!!!
好掛住7A,好掛住你!! 係啊~~Yanki!! 加油啊呢一年!!出年做大學生^^ 快d再約出黎玩啦!! 你係我地既康樂組組長啊~~
Tonia,我都好掛住你啊, 你成日都咁busy, 你都要加油啊,入左新聞系, 入到自己理想的系.太好了.替你開心!!! 遲下我英文又肥, 我想我都要搵你問下珠海同樹仁的資料. 我邊係康樂組組長,你先係喲, 你去約人都得o者.wkakakaak 不過而家個個都好busy, 我都努力中.^^
hi hi 收到你的ICQ message la~ 其實,我一早已有你日記板la,hehe[img]http://www.uhhooh.com/big5/images/smilies/teeth_smile.gif[/img]
亞ka,謝謝你的來臨啊! 希望你開心 加油!!!
轉左音樂, 聽到"師生"in the sun, 想起那天. 那時心情高興,表謝意,很溫馨. 現在想起,依然溫馨,還有柔和的場面燈光, 令我感動+懷念呢!!! 舒服. 不會忘記那天!>"<
POLLY~ 昨日打左回應你,但個網傻傻地. 打左o既都無晒. >"< 所以簡單地回應了問題的重心. 有咩就再問我啦. 係牙,前幾日!?無記錯應該是. 想約大家去swimming pool swim. 但第一個打俾kellie,之後過左無耐:呢個week唔係咁得閒, 我無再打去約人啦.等埋下次先. 頭先都好早訓,訓左好耐, 病都好返左好多,仲有o的鼻水呢~ 遲下可能kellie得閒打返我,真係meet到.
© Copyright 2003-2011 Powered by uhhooh.com | 討論區 | 服務條款 | 私隱政策 | Top