25.10
| by lovewan131 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |
今天是綜合活動日,,要番去聽講座,,,番9點,,,阿素8點撘9已經打比我喇我就出去喇,,,素係樓下等我,,,之後!一齊留喇,,上到禮堂,,聽IVE D野囉,,,10完左,,,10點5就同君,龍,去左308等MISS,,我地補ENG牙,,,之後龍,,好似飲大左,,,發左癲,,,MISS走左過黎韶去303室度補,,,,我地就都多左兩位新同學加入,,就係阿貓果兩個FD喇,,佢地都一齊補,,,果個豆苗就撚係同佢地份識咁囉,,,,賤精,,,,放11點9牙,,,等埋素,,,果個姣MISS姜,,叫我,君,龍入去,,傾D野喎,,,原來係想叫埋我地一齊去參觀康泰囉,,,素想我去,,咁我咪去囉,,,嗯,,,跟住放學番屋企喇,,,,,好肚餓,,等阿媽番-0-,,,,,食完,,,,就SLEEP喇,,,,差吾多6點先起身=-=