呢排吾多想打日記喇,,,可能依家都冇咩人睇架喇,.,,
算吧喇,,,,今日差吾多7點起身,,,洗頭,,食左阿媽整既包,
食左一個就換衫番學喇,,,番到去,,,係度睇下ENG報紙LA~
完左,,就ENG堂LA,,,哇,,,真係好吾想上佢堂,.,,冇做到功課-0-}
佢又話我LA/.\,,,小息,,,落左去陪佢地食野,,,
有人一拖10幾條仔牙,,,特登好大聲話佢,,吾知佢知吾知呢?
西史,,,,空堂,,係度搵人吹水-0-吾做野,,,小息,,,屌佢老母,
有D野搞到我好撚嬲囉,,,之後仲被拉登特登撞過黎喎,,
之後咪好嬲咁串佢囉=0=被佢搞搞下就笑喇,,,我覺得自己好白痴=0=
番番課室玩自閉,,,地理,,,,好悶牙,,,冇咩心機上堂/.\..
LUNCH,,,,,吾知做咩鬼,,,番到去,,食野,,幫佢地煮野,,
好快,,,打機,,,,,,好廢牙/.\...番去,,,,中文,,,阿SIR遲左5個字上黎,,
悶到死喇,,,,小息,,,吾知做咩,,,,MATH,,冇聽書-0-
等ENG,,,,ENG,,要做一DREADING比我地,,做左一個鐘,
放學,,番HOME,,,食蕃薯,,,,HAHA~
14.11
| by lovewan131 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |