{UHTPLPAGING}

| by YaNKi 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |

雖然很難趕上進度,
但我唔想個成績好難睇.
好想考好佢,但係o的數就係唔知做緊咩.
其他科都呆下呆下咁.
唯有盡力,至少唔會後悔.

我要繼續努力,加油.
捱到22號,就放假呢!

0 留言 »

    {UHTPLPAGING}
{UHTPLBLOGCONTAINERPAGINGJS}
 

© Copyright 2003-2011 Powered by uhhooh.com | 討論區 | 服務條款 | 私隱政策 | Top