| by YaNKi 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 | 雖然很難趕上進度,但我唔想個成績好難睇.好想考好佢,但係o的數就係唔知做緊咩.其他科都呆下呆下咁.唯有盡力,至少唔會後悔.我要繼續努力,加油.捱到22號,就放假呢! 0 留言 »