今日又係咁過
yaya..返埋聽日又放假lu
聽日又係星期5lu
考試又來喇
點算呀......-v-"
成績愈來愈差tim
because 無溫書
...要努力先得喇
今日打住咁多
聽日再打...^^"
留言
又係咁過
| by 牙 LOnG*||+朗 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |
| by 牙 LOnG*||+朗 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |
今日又係咁過
yaya..返埋聽日又放假lu
聽日又係星期5lu
考試又來喇
點算呀......-v-"
成績愈來愈差tim
because 無溫書
...要努力先得喇
今日打住咁多
聽日再打...^^"
留言
© Copyright 2003-2011 Powered by uhhooh.com | 討論區 | 服務條款 | 私隱政策 | Top