| by 牙 LOnG*||+朗
修改 |
公開 | 不公開 | 刪除 |
[
size=2]今日係我最後一日係呢個板打喇
因為我決定要轉板板喇[/size]
THanKS你地...
新板:http://blog.qooza.hk/long_sze_
[你地一定要上去睇呀
呢個板都唔錯
但係因為有好多既效果都做唔到
所以轉板板
上呢個板板留言喇
上呢果板再見
0 Comments »
| by 牙 LOnG*||+朗
修改 |
公開 | 不公開 | 刪除 |
今日係星期6
但係今日好早就
出左門口..."
返去幫幫手
返到去做送d人果d
幾好玩既都
下雨
有傘都無用
濕曬......病病地
...-v-"
今日打住咁多
聽日再打
請留言o~
0 Comments »
| by 牙 LOnG*||+朗
修改 |
公開 | 不公開 | 刪除 |
今日又係咁過
上左咁多堂
好辛苦...**
戴錯左中文書
0~又比人罰...><
今日d堂都ok
放左學去e day
海事...玩棋好好玩
今日好特別
本來只係得我地
去玩棋
過左一陣世史學會
來左話一齊玩
之後一齊玩
好好玩
但係因為時間既關係
所以未玩完就走lu走到出面果陣
d雲愈你來愈黑
之後下好大既雨
避唔到
濕曬...
o0o~
洛湯雞...^^"今日打住咁多
聽日再打
請留言o0o0o~
0 Comments »
| by 牙 LOnG*||+朗
修改 |
公開 | 不公開 | 刪除 |
今日又係咁過
yaya..返埋聽日又放假lu
聽日又係星期5lu
考試又來喇
點算呀......-v-"
成績愈來愈差tim
because 無溫書
...要努力先得喇
今日打住咁多
聽日再打...^^"
留言
0 Comments »