THaNkS

| by 牙 LOnG*||+朗 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |

[

size=2]今日係我最後一日係呢個板打喇
因為我決定要轉板板喇[/size]
THanKS你地...

新板:http://blog.qooza.hk/long_sze_

[你地一定要上去睇呀
呢個板都唔錯
但係因為有好多既效果都做唔到
所以轉板板

上呢個板板留言喇
上呢果板再見

0 Comments »

E dAy**

| by 牙 LOnG*||+朗 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |

今日又係咁過
上左咁多堂
好辛苦...**
戴錯左中文書
0~又比人罰...><

今日d堂都ok
放左學去e day
海事...玩棋好好玩
今日好特別
本來只係得我地
去玩棋
過左一陣世史學會
來左話一齊玩
之後一齊玩
好好玩
但係因為時間既關係
所以未玩完就走lu

走到出面果陣
d雲愈你來愈黑
之後下好大既雨
避唔到
濕曬...
o0o~
洛湯雞...^^"

今日打住咁多
聽日再打
請留言o0o0o~

0 Comments »

 

© Copyright 2003-2011 Powered by uhhooh.com | 討論區 | 服務條款 | 私隱政策 | Top