今日係星期6
但係今日好早就
出左門口..."
返去幫幫手
返到去做送d人果d
幾好玩既都
下雨
有傘都無用
濕曬......病病地
...-v-"
今日打住咁多
聽日再打
請留言o~
有野做
| by 牙 LOnG*||+朗 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |
| by 牙 LOnG*||+朗 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |
今日係星期6
但係今日好早就
出左門口..."
返去幫幫手
返到去做送d人果d
幾好玩既都
下雨
有傘都無用
濕曬......病病地
...-v-"
今日打住咁多
聽日再打
請留言o~
© Copyright 2003-2011 Powered by uhhooh.com | 討論區 | 服務條款 | 私隱政策 | Top