14.11

| by lovewan131 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |

呢排吾多想打日記喇,,,可能依家都冇咩人睇架喇,.,,
算吧喇,,,,今日差吾多7點起身,,,洗頭,,食左阿媽整既包,
食左一個就換衫番學喇,,,番到去,,,係度睇下ENG報紙LA~
完左,,就ENG堂LA,,,哇,,,真係好吾想上佢堂,.,,冇做到功課-0-}
佢又話我LA/.\,,,小息,,,落左去陪佢地食野,,,
有人一拖10幾條仔牙,,,特登好大聲話佢,,吾知佢知吾知呢?
西史,,,,空堂,,係度搵人吹水-0-吾做野,,,小息,,,屌佢老母,
有D野搞到我好撚嬲囉,,,之後仲被拉登特登撞過黎喎,,
之後咪好嬲咁串佢囉=0=被佢搞搞下就笑喇,,,我覺得自己好白痴=0=
番番課室玩自閉,,,地理,,,,好悶牙,,,冇咩心機上堂/.\..
LUNCH,,,,,吾知做咩鬼,,,番到去,,食野,,幫佢地煮野,,
好快,,,打機,,,,,,好廢牙/.\...番去,,,,中文,,,阿SIR遲左5個字上黎,,
悶到死喇,,,,小息,,,吾知做咩,,,,MATH,,冇聽書-0-
等ENG,,,,ENG,,要做一DREADING比我地,,做左一個鐘,
放學,,番HOME,,,食蕃薯,,,,HAHA~

0 Comments »

09*11

| by lovewan131 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |

You have 32 points. 你是第三種. 你很可愛而且每個你認識的人都喜歡你.  你是能夠成為別人最好朋友的人所以沒有人會嘗試做任何事而引致失去你.  你從不傷害別人的感覺和我很少傷到自己的感覺的.  生活對你來說是輕而易舉的. 你經常表現可愛和平靜的.  你只要避開金手指就能夠無憂無累了.

0 Comments »

05.11

| by lovewan131 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |

好耐冇打日記喇,,,成日都係咁-0-,,
前日DL左勁舞,,,點知入吾到喎,,,吾知點解喇,,
原來有D人都入吾到架,,,,琴日先玩左一陣,,,
去左補習,,,好少人,,得20個左右喇,,
打算今日吾番架喇,,不過算喇,,,
補完番屋企,,夜晚係度玩勁舞,,,好左好耐下-0-
好HIGH玩到,,,不過2點先訓,,
今日11點9起身沖涼,,,晾衫,食野睇下卡通咁喇,
無所事事咁7點3食飯,,,睇娛樂新聞台,,,
有壁茵愛既,飛輪海,,講左好少,,就冇左喇,,
之後廣告下個星期好似有東方茱麗葉,,又係吳尊
好想睇添又,,,DL睇好過喇-0-
同屋企人嘈下交咁喇,,睇電視又要搶黎睇喎,,
聽個柒頭講野,又吾係講國語,,
聽乜鬼牙,,佢又吾識聽喎
又要爭喎,,,好吾LIKE個屋企牙

0 Comments »

25.10

| by lovewan131 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |

今天是綜合活動日,,要番去聽講座,,,番9點,,,阿素8點撘9已經打比我喇我就出去喇,,,素係樓下等我,,,之後!一齊留喇,,上到禮堂,,聽IVE D野囉,,,10完左,,,10點5就同君,龍,去左308等MISS,,我地補ENG牙,,,之後龍,,好似飲大左,,,發左癲,,,MISS走左過黎韶去303室度補,,,,我地就都多左兩位新同學加入,,就係阿貓果兩個FD喇,,佢地都一齊補,,,果個豆苗就撚係同佢地份識咁囉,,,,賤精,,,,放11點9牙,,,等埋素,,,果個姣MISS姜,,叫我,君,龍入去,,傾D野喎,,,原來係想叫埋我地一齊去參觀康泰囉,,,素想我去,,咁我咪去囉,,,嗯,,,跟住放學番屋企喇,,,,,好肚餓,,等阿媽番-0-,,,,,食完,,,,就SLEEP喇,,,,差吾多6點先起身=-=

0 Comments »

 

© Copyright 2003-2011 Powered by uhhooh.com | 討論區 | 服務條款 | 私隱政策 | Top