- _ERR_Access_ViewPassword
| by YaNKi 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |
| by YaNKi 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |
| by YaNKi 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |
| by YaNKi 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |
| by YaNKi 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |

我連續3個星期無上shipping tut, account 由lecture 6開始o的practise未做過,唔識啦.QM同B.law開學到而家無樣野識,pass唔到,year2要補考,要補考意味住無得升degree.亞head Peter講到明.Peter話下年開始,HD LGT 唔收U.E fail o既人,唔知自己算唔算好彩,今年入左.= ="o的人好勁,有A有B都入左黎,仲要U.E合格,都唔知佢入黎做咩,就係屈晒機,勁多呢o的人.中大哲學degree都黎,痴線!所以我2個C算係中下o的人,仲要U.E fail,個mean好似成9.幾今年,有人12點幾= ="收集資料到而家,讀多個AS或者AL係著數好多,因為就算考得差o的,U.E都係唔合格,都係收左佢地先,先收我(佢地早一批去REG).© Copyright 2003-2011 Powered by uhhooh.com | 討論區 | 服務條款 | 私隱政策 | Top