| by YaNKi 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |

這幾年,身邊幾位朋友到外國留學,
前天,收到朋友的sms,
跟返o個電話打去,
先知道朋友回來.^^
短短三四分鐘的對話,
我好開心.由心發出.
這種無名的喜悅,到今天仍然感受很深.

朋友的回來,令我想起Dad回去,
在機場送別的一天.
在機場逛了接近2小時,
氣氛一直融洽,感到大家都很投入.
但入閘一刻,眼淚竟不停的流下來.
心麻痺,酸了.
說了不要哭,是開心的.
但我沒用,最後失守了.
這是離別的愁緒.

前天我感到重逄的喜悅呢.

期待與Dad 重逄的一天.
超級掛念你.

1 Comments »

| by YaNKi 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |

雖然很難趕上進度,
但我唔想個成績好難睇.
好想考好佢,但係o的數就係唔知做緊咩.
其他科都呆下呆下咁.
唯有盡力,至少唔會後悔.

我要繼續努力,加油.
捱到22號,就放假呢!

0 Comments »

忙忙

| by YaNKi 修改 | 公開 | 不公開 | 刪除 |

17.10 QM mid-term>>> 呆坐50mins,溫左睇左都唔明,唔識
22.10 B.law assignment 1>>>唔識o既情況之下,嘔左8頁出黎.多謝亞偉,2條友做左差唔多2晚通宵.
24.10 Shipping mid-term(open book)>>>溫得一晚,做唔切.感到final o個時唔知點算o既感覺,原來咁多野要記.
26.10 普通話小組討論>>>好低分
30.10 Account mid-term>>> balance唔到.有15分唔識.應該合格多o的.
1.11 B.law present Q2 (未做)
2.11 傾shipping presentation
3.11 傾ELC summary report>>>準備寫一次,唔係到時唔知點寫:S
4.11 傾shipping presentation
6.11 Shipping presentation 15mins
7.11 ELC summary report>>>搵4個documents再撰都無左2日,jennie姐仲唔滿意.= ="o的annual report成百頁,到時唔知點寫. 感覺又死得
15.11 B.law assignment 2 >>>交左無耐,咁快又交,仲要4題case,又唔知點嘔出黎.
16.11 普通話朗讀短文
23.11 Shipping report 2000words deadline
24.11 開始溫書準考試
05.12 ELC Oral presentation 5mins>>>唔俾拿任何野,好激.仲要自己一條友
11.12 B.law Exam
14.12 Qm Exam
17.12 Account Exam
22.12 Shipping Exam


我連續3個星期無上shipping tut, account 由lecture 6開始o的practise未做過,唔識啦.QM同B.law開學到而家無樣野識,pass唔到,year2要補考,要補考意味住無得升degree.亞head Peter講到明.Peter話下年開始,HD LGT 唔收U.E fail o既人,唔知自己算唔算好彩,今年入左.= ="o的人好勁,有A有B都入左黎,仲要U.E合格,都唔知佢入黎做咩,就係屈晒機,勁多呢o的人.中大哲學degree都黎,痴線!所以我2個C算係中下o的人,仲要U.E fail,個mean好似成9.幾今年,有人12點幾= ="收集資料到而家,讀多個AS或者AL係著數好多,因為就算考得差o的,U.E都係唔合格,都係收左佢地先,先收我(佢地早一批去REG).
開學到而家話去玩下聯誼下,都唔成.好多時無啦啦彈個project出黎,Queenie姐灰晒.我想我地做完B.law assignment 2 先有o的時間jar.

P.S 我想約嘉茵姐出黎,教我數統. 11月中得唔得?

2 Comments »

 

© Copyright 2003-2011 Powered by uhhooh.com | 討論區 | 服務條款 | 私隱政策 | Top